Menu
Home / / Writing-to-Learn: A Powerful Pedagogy in Honors Courses

Writing-to-Learn: A Powerful Pedagogy in Honors Courses

Locatie: Sky High Datum: 7 Juni 2018 Tijd: 14:30 - 16:20

Writing-to-learn is een gevestigde pedagogie die de kritische denk-, compositie-, onderzoeks-, reflectie- en samenwerkingsvaardigheden van Honours studenten promoot. Onze workshop is gestructureerd om Honours instructeurs tools te bieden waarmee ze studenten kunnen helpen om belangrijke kennis en vaardigheden aan te vullen met krachtige schrijfactiviteiten die diepgaander, zinvoller en duurzamer leren bevorderen. Workshopdeelnemers zullen ideeën delen, verschillende strategieën leren om verschillende soorten geschriften op te nemen in het ontwerp van Honours cursussen, en deelnemen aan interactieve oefeningen om modelleeractiviteiten te modelleren. We zullen benaderingen bespreken, zoals ‘notulen’, online forums, wekelijkse prompts, reflecties van portfolio’s en andere strategieën om het leren van Honours studenten te verbeteren. Aanvullende gerelateerde onderwerpen zijn onder meer leerresultaten, beoordelingsprocedures, peer review van het schrijven, het schrijven van rubrieken en andere relevante onderwerpen. De workshop zal Honours-instructeurs in verschillende disciplines van verschillende soorten internationale honours colleges en programma’s ten goede komen. Writing-to-learn-strategieën hebben uiteindelijk de dubbele doelstelling om een ​​student te helpen haar eigen stem te ontdekken en haar toe te staan ​​‘haar eigen opleiding te claimen’, in de woorden van Adrienne Rich.

Skiën en schrijven hebben gemeenschappelijke kenmerken: het gaat om steil, actief leren; toewijding; praktijk; persistentie; vaardigheid; en plezier. Doe mee aan onze workshop over de kracht van het schrijven-tot-leren pedagogie in honoursonderwijs. Geen ski-expertise vereist!

Gegeven door Richard Badenhausen en John Zubizarreta van Westminster Honors College, Columbia College Honors Program.

Taal: Engels